Wymiana z Rosją - postcrossing

/
0 Comments




Już od jakiegoś czasu (właściwie od niespełna roku czasu) postcrossinguję sobie, ale dopiero od niedawna zaczęłam bawić się w wymiany małych rzeczy. 
Na forum serwisu postcrossing.com znajduje się wiele wątków, po zapisaniu się do których ;P mamy możliwość wymiany z innymi użytkownikami z całego niemal świata. Słodycze, breloczki, kubki, czego tu nie można dostać... I oczywiście w zamian wysłać. 
Ja postawiłam póki co na małe rzeczy. Raz - studencki budżet, dwa - wysokie ceny przesyłek zagranicznych. Póki co wysyłam przedmioty, które mieszczą się w standardowej kopercie: pocztówki, ulotki przeróżne, herbaty w kopertkach, kawy w saszetkach, naklejki, przypinki i inne, zależne od wyobraźni.

I moja pierwsza koperta z Rosji, z Moskwy:


Kawa - normalna Nescafe Classic 3 w 1, cute naklejki w kształcie znaczków pocztowych, a także herbaty "Princess Noor" - czyżby pochodziły od jordańskiej księżniczki, 30-letniej zaledwie Noor bint Asem? Profil kobiety w logo może wydawać się pełen arabskich ozdobników. 
Z jednej strony produkt światowej korporacji, z drugiej herbata "Princess Noor" o nazwie o arabskich korzeniach, z kolejnej natomiast naklejki z elementami, kojarzącymi się z państwami europejskimi "Europe Vintage Stampstickers". A to wszystko z Rosji, w dodatku od Koreanki.
Drogą dyfuzji dostałam prawdziwą mieszankę wielokulturową.

Polecam!


Może spodobają Ci się:

Brak komentarzy: