Za co Afrojaxxa nie lubią kobiety?

/
2 Comments

Dla fanów i niefanów, którzy jeszcze nigdy Afro Kolektywu nie słyszeli, polecam zacząć od samego początku lub od samego końca. Ten pierwszy sposób pokaże Wam, iż wkręcając się w pierwsze utwory zespołu, sprzed roku 2010, można się bardzo wkręcić, natomiast te po 2010 znienawidzić. I na odwrót, jeśli zaczynacie od końca. Jeden z zespołów, który dokonał ułagodzenia.

Wróćmy jednak do tematu. Przed rokiem 2010, Afrojaxx wyrażał swoje stanowisko względem kobiet w wielu utworach, wielu niecenzuralnych. Weźmy za przykład Seksualną czekoladę...

 
Chodź do mnie będzie wesoło
Kiedy rozbierzemy się będzie goło(...)
To co robię nazywa się furora
Wobec tego proszę cię wyliż mi wora
I nie martw się myłem go wczoraj
Nie lubisz mnie? jesteś chora
Nie podobam ci się? masz kiepski gust
Ale mimo to chciałbym wylizać twój biust
Bo chlipać, chlipać językiem
Jestem w tym prawdziwym mistrzem





 
Bardziej radykalnie jest W poprzednim życiu:

Dziwki przychodzą i odchodzą, mężczyzna
Nie ładuje się w utopie, bo to bez sensu,
Wiesz: "nie leń się chłopie, i nie klnij przy dziecku".
Nie, jak zużyta, wymieniam na inną,
Niech wie cipa, że podchodzę zimno, (…)
Najcenniejsze co pannie kupiłem to fifa
Nienabita, nabyta w kiosku w metrze.
Traktować je jak powietrze - cała filozofia,
One wszytkie to kurwy i kropka!...




Dobrze, iż przynajmniej wie, że Mężczyźni są odrażająco brudni i źli.
A o nowych utworach, które zabrały surowy i fajny klimat kolektywowi, nie chcę się wypowiadać. Ale tych numerów słuchajcie. We mnie jakoś nie godzą piosenki szowinistyczne... :P


Może spodobają Ci się:

2 komentarze:

  1. Co do w " W Poprzednim życiu" to jest to tekst wyrwany z kontekstu. A Afro przyjął pozę prostaka, pod którą kryje pełnowartościowe treści. Pewnie uśmiałby się czytając ten tekst, zresztą jak i jego dziewczyna, która nieraz wykonuje razem z nim " Przepraszam ". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, z "w poprzednim życiu" to tylko końcówka - nie uznałam, że jest sens, żeby wrzucać cały tekst, skoro jest klip :) Zgadzam się, że tylko przyjął pozę prostaka, ciekawy zabieg. Nie myślę, że jedzie po kobietach w codziennym życiu. Wręcz przeciwnie, cenię go za teksty. Piszę tu luźno, nie w 100% poważnie.
    Dzięki za komentarz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń